26+4 gebeyim ara ara kasığıma ağrı giriyor basınç oluyor gibi yaşayan var mı?
Oya_secgin35 27+3 bende, oluyor evet bebek baskisindan normaldir
Oya_secgin35 27+4 deyim benimde oluyor Bebek büyüdükçe normal
aysenuurr11 aramızda 1 gün var☺️27+4 bizde