ilay05 Ben Pazartesi günü 2. dozu oldum sağlık ocağında. 3. dozu da doğum sonrasına Şubat ayına verdi. Toplam 5 doz olursan ömür boyu koruyor dedi oradaki hemşire. Doktorum da sezaryen olma ihtimaline karşı yaptırman gerekiyor demişti. 2017′de tek doz yaptırmıştım ama üzerinden 5 yıldan fazla süre geçtiği için tekrar yaptırman gerekiyor dedi. O yüzden yaptırdım.