Kızlar 37 haftalık hamileyim bu sabah uyandığımdan beri ayak topuğum ağrıyor önce önemsemedim ama akşama doğru ağrısı gittikçe arttı az önce farkettim şişmiş biraz ve hiç basamıyorum üstüne sizce neyden olmuş olabilir ilk defa başıma öyle bişey geliyor