Daisy0000 nurr0101 Omuriliğine zararlı olduğunu düşünüyorum,kullanmıyorum ve kullanmayı düşünmüyorum..Kendi yastığımda 2parmak kalınlığında varla yok arasındadır
alitalia nurr0101 bebekleri bir yaşına kadar yastıkla yatırmamak gerekiyor. Sakın kullanmayın omurilik sağlığı açısından. Reflü yatağı kusma olaylarına karşı gayet iş görüyor. Asla önermiyor uzmanlar
Prensesannesi14 Ben kullanıyorum Her uyuduginda basinin yönünü değiştiriyorum hem şekli için hemde kusarsa boğazına kaçmasın diye Ama.cok yüksek değil çok hafif yüksek kalıyor o kadar.
cokkasmabeabi nurr0101 2 yaşa kadar kullanilmamali omurga gelişimi açısından. 2 çocukta da kullanmadım 3.ye de kullanmayı düşünmüyorum
Esross10 nurr0101 24 günlük bebeğim hiç yastık kullanmadım kullanmayı da düşünmüyorum. Reflü yatağı kullanıyorum bazen yan yatırıyorum bazen de kafasını yan çeviriyorum. Reflü yatağını kesinlikle tavsiye ederim mutlaka alın kullanın çok iyi oluyor.