Asilleyla Arkadaşlar telefonla çok ilgileniyorum ben. Sürekli elimde . Bu aralar kafama acaba çocuğu radyasyona maruz mu bırakıyorum diye düşünceler takılıyor ve huzursuz oluyorum çocuğa zarar veririm diye. Benim gibi olan var mı
peri5860 Asilleyla Valla elinde olmayan yok ki. Ben işe kalkmak için her gün telefon ile uyudum. Dibimde hem de. 😔 Okuldaki fotokopi Makinesinda da radyasyon çokmuş çocuklara kaç kez günde kaç kez çıktı alırdım soru çözmeleri için. Akıllı tahtalar radyasyon. Evin içindeki wifi de ayki televizyon da kendimizi nasıl soyutlardik inan bilmiyorum.