annemsii Ben bir kez içtim malesef 😔 ilk zamanlar enfeksiyondan ölüyordum valla. Bitki çayları taylot kış çayı şimdi çok pişmanım inşallah zararı olmamıştır gebeliğimin başlarında o kadar bilinçsiz hareket ettim ki en son mecbur kalıp ilaç kullanmak zorunda kaldım doktor tavsiyesi ile ama içim hiç rahat etmedi ilaçla da. Bağışıklık yerlere düşüyor resmen hamileyken.