Anlatamadım kusura bakmayın
19 ocakta kadın doğuma başka rahatsızlığımdan dolayı gitmiştim muayenesinde gebelik olmadığını söyledi. 18 şubatta da hamile olduğumu öğrendim
Sorun şu ki 2 hafta bebek gelişimi geri şu an
Ve benin adetim 11 ocak
11 ocaktan hesaplayinca evet gelişimi geri
Ama 20 ocaktan sonra hesaplayinca
Ultrason ölçümüyle hemen hemen aynı cikiyo