aycacnpolat17 Kızlar merhaba 39 haftalık gebeyim karın altımda ve vajina bölgemde kasılma veya iğne batması tarzı bişey fazla adlandıramıyorum normal midir acaba bi 15 dakikadır devam ediyor
Melissatg aycacnpolat17 ben de suan aynısını yaşıyorum sizi çok iyi anlıyorum belirli bi aralıkta gelmiyor ama ve bebek taş gibi oluyor sizin de öyle mi
Melissatg aycacnpolat17 benimki çok düzensiz geliyor gidiyor geldiğinde canımı çok yakıyor ama belimde ağrı yok bebek kendini mi aşşağo itiyor bilmiyorum
aycacnpolat17 Melissatg evet can yakıyor benim de karnım çok sertleşti geçmiyor ama şiddeti azalıyor bende Şuan
Cankurt aycacnpolat17 normal diyo erken doğum olcakdi nst temiz çıktı 36. Haftada benim sonra olmadı şükür 38 oldk
5678_ aycacnpolat17 benimde vajina bölgemde iğne batar gibi bişey oluyor oturup kalkamıyorum bebek karnimda taş gibi yapiyo kendini
5678_ aycacnpolat17 hiç bilmiyorum kii vajina bölgem acıyo ama iğne batar gibi uzanırken bile dönduremiyorum kendimk