Kızlar kızlar, doğuma 8 gün kala ishal istifar kemik ağrısı vb gibi üşütme hastalığına yakalandım. Bebekte ister istemez bu süreçte kasıldı rahatsız oldu ama şükür nstde bi sıkıntı çıkmadı. Acilde serum takıldı ama bi faydasını göremedim, böyle olanlar neler yaptınız? Cabucak iyileşmek istiyorum, kendimi çok halsiz ve ağrılı hissediyorum 🥺