Merhaba kızlar , ben kalp durması sonucu kürtaj oldum tekrar bebek düşünüyoruz ama içimde bir yerde korku var yine aynı durumu yaşar mıyım diye . Aranızda kalp durması sonucu kürtaj olup tekrar gebe kalan , doğum yapan var mı? Motive olmaya ihtiyacım var .