Atmm__ bugün 16. Günüm büyük çocuğumla başbaşa markete gittim, sabah AVMye gittim işlerim vardı onları hallettim. Lojmanda oturuyorum asansör yok 4 kat merdiven indim çıktım iki defa. Yaklaşık bir haftadır yemeklerimi kendim yapıyorum. Bence kesinlikle toparlarsınız sıkıntı yapmayın