Bende buraya bunu yazicam gunu bekleyordum hep okuyordum kizlarin hikaelerini tup bebekle hamile kaldim ve cok sukur finali gorduk 25 agustos minik mucizem dunyaya geldi zaten anlaşmalı sezeryan oldum şoyleki spinale başladık doktorun onerisiyle yine ama operasyon başladı kesik atıldi ben hisediyorum bastırmalar cok canımı acıtıyor bagırmaya başladım ve beni genel anesteziye aldilar bebek dogdu cok sukur bir sorun yok bende fena degilim hata 2 gunde cok iyidim baya ayakta ordan oraya koşmaya başladım tabi bebegi gorunce agrı falan kalmadı cok rahatım derken bugun oglenden sonra sol tarafım cok kotu sızlamaya başladı doktor normal diyor ama bakalım sezeryan olanlar sizinde oldu mu yani dogumum boyle gecti yeni yeni farkina varmaya başladım ruya gibi geliyor inanamiyorum cok guzel bir duygu anatamıyorum allah isteyen herkeze versin boyle bir duygu yok cook guzelll 🥰