asivemavii_07 Kızlarrr🤗 öneriler lütfen 9 Eylül kocam beyin doğum günüsü var ne alabilirim sizce hediye 🤔 çok kararsız kaldım
Dpdpdp asivemavii_07 benim eşim fanatik fenerbahçeli. Ona feneriumdan ismine özel atkı yaptırmıştım çok güzeldi baya beğendi. Ben artık hediye almayıp yemeğe çıkarıyorum, birlikte şık lüks bi yerde başbaşa yemek yiyoruz
Minigiim-vebenn52 asivemavii_07 hayır benimki Şuan değil seçilecek seçenekleri merak ettim aklımda kalsın diye 😂
cokkasmabeabi asivemavii_07 daha baya vakit var canım gelir tabiki. 1 saate sipariş verirsen yarın kargoda yazıyordu hatta.
Derinnmom asivemavii_07 kız ne bileyim benim kocam çok seviyor diye gidip aldım beraber oynuyoruz çok güzel 😂😂
asivemavii_07 Derinnmom benimki az değişik yaa telefondan oynamayı sever🤣🤣 beni de alıştırdı sabahlara kadar oyun oynuyoruz🤣🤣 ama dediğim gibi PlayStation az fazla kaçar bize