Minakannesis ipekkus reçete yazıyorlar gidip kendin alıyorsun çok bişey tutmuyor ama hastanede vurdurmak istiyorsan ücreti yüksek birde 1 seferlik devlet karşılıyor ama genelde doğumdan sonra vuruyorlar onuda
Minakannesis mydeno13 reçete yazsa çok tutmuyor canım ben 2 çocuğumdansa reçete yazdırdım özelde de 1 seferlik devlet karşılıyor onuda doğumda kullandılar hep ben reçete yazdırdığımda bi 10 tl gibi ücret bide 70 80 gibi bi ücret ödemesi yapmıştım
_06ogretmenanne kanama nedeniyle özel hastanede iki gün yattım. Bizim de kan uyuşmazlığımız var doktorum şüphelenip iğnesini yaptı. Herhangi ekstra bir ücret alınmadı iğne için bizden. Ama şöyle doktorumun SGK ile anlaşması var ondan kaynaklı mı bilmiyorum
mydeno13 Minakannesis işte bizim buradakiler fena yazmıyor oradan alın diye hastane den kendiler buruyor