Daha 19 haftamdayım ama büyük eşyalarını alıyoruz şu anda. Bebek arabasını mama sandalyesini aldık bir de bebek odası değil de çilek marka genç odası aldık 1-2 yaşına gelince direkt orada yatar diye düşündük. Abim de hediye olarak polly baby beşik almış salonda falan kullanırsın diye. Evimi 3 katlı en üst kata dediğim genç odasını kurduk, en alt kata da abimin aldığı küçük beşiği koydum salona yani. Ama 2. Kata yani yatak odasına da bir yatak almak istiyorum anne yanı olarak. Kafam çok karıştı 3 modelde kararsız kaldım tecrübeli arkadaşlarım yardımcı olabilirler mi? Bi tanesi ahşap anne yanı beşik onların görünüşünü beğeniyorum ama kullanışlı olur mu bilmiyorum. Diğeri elele madre, diğeri de baby plus valley. Sizce hangisini almalıyım?


