kızlar dün gece sabaha kadar 4-5 saat sancı öektim 5dkda bir geliyodu sabah 7de uyuyakalmışım uyandığımda geçmişti arada yine kasılmalar oluyodu öğlen 3 buçukta nişanım geldi arada yine sancım oluyodu 8de hastaneye geldim tam nstye bağladılar 50dk falan nstde kaldım 9da açılmam 3cm olmuş doktor 2 saat sonra gel dedi 11de tekrar gidicem sabaha doğurursun diyolar 😂