Tsrhlya Kızlar 31.5 haftalığız karnımın sol tarafında bir ağrı acı var içeriden yırtılıyor ya da kesiliyor gibi bıçak batması gibi popomdan hissediyorum affedersiniz neden oluyor bilen var mı yarım saattir devam ediyor doktora gitmem gerekiyor mu sizce
Ireeeeem Tsrhlya sol kasığınız da mı? Yoksa genel bir kasılma mı sertleşme mi oluyor? Yani karnınızın en tepesinden itibaren bir sertleşme
Tsrhlya Ireeeeem Sertleşme de vardı duşa girdim geçti ama karnımın sol alt tarafımda ki bıçak saplanır gibi bir ağrı hareket edince canım acıyor bebekte hareket ediyor arada ağrıyan yerde
Ireeeeem Tsrhlya sertleşme yalancı kasılmalardır benim 27den beri var :/ kaşık ağrınız da tek taraflıysa bebek bir yerlerini dayamış olabilir ama endişeliyseniz muayeneye gidin mutlaka