serapbttl Ehaseki oğlum 21 günlükken Erdem Özbek e yaptırmıştim çokta memnun kaldık. 2.ye hamileyim yine oğlum olacak yine kendisine yaptırmayı planlıyoruz karataş hastanesinde şuanda.