cnsdln-18 34+1 haftalığım, iştahım var ama çatlayacak gibi hissediyorum pek bişey yiyemiyorum, nefesim yetmiyor gibi hissediyorum. Uzansam uzanamıyorum otursam rahat değilim böyle olanlar var mı 😞 artık zaman hızlı geçse de bitse rahatlasam diye gün sayıyorum
Fatosss26 cnsdln-18 34+4 bendede aynı uzansam bile her yerim ağrıyor kalkınca sanki alttan çıkacak gibi oluyor nefesim yetersiz geliyor eğilip doğrulmak bile çok zor geliyor 😏
Mine9166 cnsdln-18 bende benzer durumdayım sırt üstü yatamıyorum hemen nefesim daralıyor. Nst de bile ölüyorum sandım yan yatirttim kendimi. Genelde nabzim yüksek çıkıyor son zamanlarda.
Ayshe19 cnsdln-18 bende aynıyım yatsam göğsüm daralıyor kalksam oturulmuyor bebek sıkıştırıyor sürekli aç hissediyorum yesem bu sefer midem ağzıma geliyor artık son zamanlar heralde biraz sıkıntılı geçiçek canım daralıyor resmen değişik bir his
cnsdln-18 Bir de iki göğsümün ortasında tuhaf şeyler oluyor gibi sanki balon şişiyor o sıra nefesimi tıkıyor, elstrasistoller de var demişti doktor :(
Bsra-27 cnsdln-18 canım ekstrasistol bendede var çok nadir oluyo bende ama sana doktor bu konu hakkında ne söyledi normalmiymiş bende korkuyorum
vanilyali99 35+4 um asiri zor sıcaklar bi yandan göbek bi yandan ağrılar bi yandan artik burama kadar geldi derler ya öyleyim 38 kusuru nasıl bekliycem onu düşünüyorum sinirlerim tavan. Poztif kalmaya çalışmak o kadar zor ki
cnsdln-18 vanilyali99 kesinlikle, ben de keyifsizim 1 ay kaldı da zaman da geçmiyor sanki artık, doğru dürüst yeme içme uyku falan kalmıyor ya
Mine9166 cnsdln-18 evet yan yatınca bile daralıyor insan bu hafta doktorla konuşcam doğumda nasıl olucak bu durum diye.
Melal cnsdln-18 kavuşursuun ben doğurana kadar ne kadar strese soktum kendimi ne kadar gereksizmiş şimdi anlıyorum doğurduktan sonra hatırlamıcaksın bile çektiğin sıkıntıları
cnsdln-18 Mine9166 ben sezeryan düşünüyorum böyle sıkıntılardan dolayı, kendimde o gücü göremiyorum 😕
123Hamis123 34+2, ne yatabiliyorum ne oturtabiliyorum karnımda kocaman bir şey çok zorlanıyorum mide yanmalarım da cabası
cnsdln-18 Melal sezeryan mı normal mi doğum yaptınız acaba ? Ben epidural sezeryan olacağım yüksek ihtimalle de, ondan da korkuyorum
cnsdln-18 Mine9166 valla sakinleştirici falan bişey yaparlar heralde çünkü ben de çok panik bi insanım, ameliyathane vs beni ürkütüyor biraz rahatlatırlar inşallah girmeden
cnsdln-18 Bsra-27 bende sayıca fazla hele bir de bişeye sinirleneyim ya da üzüleyim en küçük bişeyde çok artıyor doktor bişey demiyor doğum yapınca geçebilir ama kaladabilir dedi