Ebraz ben ilk gebeliğimde kullandım şuan da da hemen yıkadım 2. İçin şart değil ama daha huzurlu oluyor başı yüksekte kalıyor kusarsa falan akıyor boğulma riski daha az gibi bir de yanında ek yastıklar var yan yatırınca da devrilmiyor güvenlik açısından almıştım ben reflüden ziyade