Merhaba Taze anneler Kızım doğalı 19 gün oldu Sizin Kaç gün oldu ?
Ne gibi Problemleriniz var ?
Bizde sarılık oldu takipdeyiz ve kilo alamıyor Kızım 100gram almış hafta da doktor çok az dedi en az 200 veya 300 gram olması gerekiyormus.Cabaliyorum emsin diye ama hemen yoruluyor ve ağzına biriktirip puskurtuyo, Çok bunaldım.Hastanede yatacak diye çok korkuyorum.Ayri kalırsam ne yaparım 🥺