Merhabalar herkese bugün tam 40 haftalık olduk ve doğduk biz kızım “Defne” su gibi beni yormadan geldi 🥲 gece acile gidip sancıların yok dediler eve yolladılar ama ben uyuyamadım ağrıdan Sancıdan sabah 7 de adet kanaması gibi kanamam oldu ve sancılarda artmıştı hastane okadar geç gittik ki çatı muayenesi yapıldı kanama ondandır deyip evi toparladım kızıma kahvaltı yaptırdım banyosunu yaptırdım sonra ahududu yaprağı çayı içip duşa girdim ve yürüyerek taksi durağına yürüdük 15 dk yol 😄 sancılar vurup gidiyor ama kesin eve geri yollarlar diye gidiyorum 😄 12:30 da bir baktılar 7 cm açıklık inanamadım ben doktorun gelene kadar sakın ıkınma dediler nstye bağladılar doktorun geldi deyip beni çatala aldılar ve doktor dogumhaneye gelmeden bebek geliyor doktorum nerede diye bağırdım kiii kızımın kafası yarı dışardaydı ıkınmadan doğurdum neredeyse dikişsiz Bir doğum ama ağrılı geçti 😊 şükür doğurdum darısı tüm doğum bekleyenlere insallah allahım hiç Bir kadını annelik duygusundan mahrum etmesin isteyene hayırlısını versin inşallah 🤲🏻😍 pozitif düşününce pozitif oluyor korkmaya gerek yok