Backtoblack Kızlar selam, Hastane odasında gelen misafirlere dağıtılmak üzere hediyelik almayı düşünüyor musunuz? Düşünüyorsanız ne vereceksininiz ve nereden almayı planlıyorsunuz. Fikir paylaşımı yapabilirse süper olur 🤗
Agg0207 Backtoblack aşırı gereksiz canım dağıtılan hicbirsey sonra kullanılmıyor ki çöp oluyor bence ben ilktede yapmadım şimdi ikinci bebekte de yapmicam
Derara Backtoblack bizim için çok erken ama ben tohum bombası veya temaya bağış magnetlwri düşünüyorum
Selcanunal2004 Backtoblack canım bende hastane için eğer çok kalabalık gelmeyecekse sadece çikolata yaptır Bende sadece çikolata yaptırmayı düşüniyorum Daha sonra evde kuranında dağıtmalık birşey alırım diye düşündüm Hastane için bence gerek yok
Backtoblack Agg0207 ben de öyle düşünmeye başladım. Eltim hediyelik ne vereceksin dediği için bir düşünmüştüm ama kırkında vermek daha mantıklı geliyor şuan 🤔
Backtoblack Selcanunal2004 evet ben de öyle düşünüyorum açıkçası. Eltim ne vereceksiniz hastanede dediği için kafam karışmıştı ama kırkında duada vermek daha mantıklı hem daha çok kişi gelir hastaneye gelemeyen olabilir 🧐
Selcanunal2004 Backtoblack bencede Çikolata yaptır ikram edersin yeter bence hastane için Zaten uzun süre kalmayacaksın :)