gubu-annesi Arkadaslar bugun bıraz yoruldum ıs yerınde ayakda kaldım belım agrıo nırmaldır demi hıc agrımadı
ZeynepKara gubu-annesi bende 10+3 bugün temizlik yaptım belim kalçam çok ağrıyo normal olduğunu düşünüyorum yorulunca oluyo çünkü
Senem06 gubu-annesi doktorum 10.haftadan sonra bel ağrın başlar korkma dedi ama ben çok yorulduğumda yada ayakta kaldığımda kuyruk sokumum ağrıyor çok daha zor
Emnmntmhmmt gubu-annesi normal normal 11+3 üm ayakta kalirsam uzun yol yurürsem belim kalçam kopacak gibi agriyo yattigim oturdugum yerden kalkamiyorum