dlb97 Normalde bünye olarak zayıftım kolay kilo alan biri değildim zaten yapımız böyle genetik diyim. Doktorumda tamamen yapı diyor bu konu için. Yoksa yemediğim şey yoktur tatlı, ekmek, et, tavuk hiç dikkat etmem. Kısır olsun mantı olsun ekmekle yiyen insanımdır 😂 Yani gerçekten tamamen yapı