Giden var mı kızlar, biraz sağlık da yavaş mı ilerliyor anlamadım normal de İstanbul’dan taşındık biz biraz bana tuhaf geldi.
Riskli gebeliğe yönlendirildim serviks 26,5 mm di 22+3 hafta da 24 hafta da gittiğim de 24 mm düşmesine rağmen git 2 hafta sonra tekrar gel bakalım dediler.. Ben birşey önermiyor musunuz dediğim de şuan gerek yok diyor ama İstanbul’da ki doktorum aksini iddia ediypr. İlk kızımı da 29 haftalık 28 tansiyon ile erken doğurdum acaba korkuyorlar mı ondan mı birşey yapmak istemiyorlar