[silindi] Arkadaşlar ben ayın 17sinde çatlama iğnesi oldum. Adet tarihim ayın 1i. Yani 2 gün gecikti. Şimdi test yapsam çıkarmı
BuseBasderici [silindi] ben adetim iki gün geçtiğinde kan tahlili yaptırmıştım. Bence idrar yerine kesin sonuç için kan tahlili verin sabah
[silindi] Nisanurr benm en erken döllenme 18 de olmuş olabilir. Çünkü ilk ilişki ozamndı 15 gün gecti.
[silindi] BuseBasderici bugun gideceğim bakalım. Adet sancısı gibi hafif bir sancım var şuan. Adet mi olcam hamile iyim deyip duruyorum surekli.Beklemek çok zormuş