Melek7498 Merhaba kizlarr bugün 11 haftalik olduk yarın doktor kontrolüm var acaba cinsiyet öğrenen varmi bu dönemde 😊 gerçi kız erkek fark etmez sağlık olsunlarda bebisler 😊
Beyaz0172 Melek7498 yüksek oranda görüyorlar doktorlar bana söyledi ve doğru çıktı erkek bebekte erken öğrenilebiliyor tabi kız olup da dış genital organı etli dolgun vs değilse
Huzurluesra Ben de 11 im ama demedi benziyor bile demedi düşün yani 3 cm oluyorlar çok küçük göstermiyor
Melek7498 Huzurluesra yaaa demekki ayniyiz😊saglikla gelsin inşallah 🧿aynen daha çok minikler ama sanırım bu aylardada öğrenenler oluyormuş bende merak ettim sizlerede sormak istedim
Melek7498 Arzuanne kesin olmasını bekledi herhalde doktorunuz 😊 aslında en iyisi öyle olması öyle dimi erken öğrenince acabayla kalıyor insan sanirim☺️ hadi hayırlısı ins en önemlisi sağlıkla gelsin inşallah
Arzuanne Melek7498 tahmin etse daha iyiydi ya bence aşırı merak ettim sayesinde neyse Perşembe inşallah 😊
Duygu_nur52 Banada 14. Haftada söylediler %80 kıza benziyor dediler cuma gittim 17. Haftamdayım gene kıza benziyor dediler
Fatma171921 Melek7498 11 haftalıkken erkeğe benziyor dedi 13+3 de bacak arasını gösterdi doktor erkek dedi takip dosyasınada erkek yazdı bilmiyorum 16 haftalıkkrn nolur 2 hafta sonra net belli olur heral 17 haftalık olucaz
Melek7498 Kızlar çok tessekur ederim cevaplarınız için 😊 Rabbım evlatlarımızı sağlıklı sıhhatli doğmayı nasip etsin 🙏🥰