Kader2135
Plncnr-dnsn
Elfakca
Seyhannn
Yenianneperci35
Kızlar buradan toplu cevap verim 🥰🫠öncelikle güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim 🥰💋
Karın bastırmasını içinizde kalan pis kanın rahimden katılması için yapılıyor . Bazılarınıza yapılmış veya yapılmamış olabilir ama benim olduğum hastane buna önem verdiklerini söyleyip uyguladılar bence zor ama gerekli temizleniyorsunuz ☺️ benim saat 8 deydi 6.45 de hastanedeydim gece balon şişirdik oda için erken gittim ki bi de süslemeye yardım edim diye eşim arabadan odaya gelene kadar kızların nöbet devrim saati gelmiş anaaaa bi de giy miy dediler eşim gelene kadar ben ameliyat kıyafetlerimi giymiştim 😀kendimi bir an kurbanlık koyun gibi hissetmedim değil 😀😀😀neyse ben çok heyecanlıydım nst falan oldu ama yeni bir dönem başlicaktı acaba dedim her anın tadını çıkardım gır gır şamata oh sefam olsun dedim bu çocuk bir şekilde çıkacak dedim 😀😀😀ameliyathane de geçen konuşmalar sanki günlük temizlik yaparken yapılanlardan akışına bırakın sohbete beni de dahil ettiler offf dedim efsane bir ortam 16 dk da bebeğim çıktı anlamadım bile 😀bana dokunana kadar dokununca ağlaması kesilene kadar anne olduğumu hissetmedim bir duygu patlaması yaşadım ağladım sevinçten valla diyorum size o anı yaşayan yazsın buraya acı falan kalmıyor 🥰🙏🙏🙏🙏