aslann_annesi Kızlar 38+3 hamileyim bugün sabah 10dan itibaren adet olucakmış gibi ağrılarım var ara ara duruyor ama genel olarak kesilmedi şiddetlenmiyor da sancılarım sıklaşınca hastaneye giderim diye düşündüm ama aynı napmam gerekiyor sizce