milaninannesi biliyorsunuz birkac gundur siddetli kalca sancisi cekiyorum ve sol bacagima vuruyor hamilelikte oluyormus yonede bir doktora gitmek istiyroum cunku dayanlir gibi degil daha once basina bole bisey gelen hangi bölüme gitmeliyim acaba.kadin dogum.doktorum anlarmi ustelik suan film yasak mi 31 haftaligim
Ozlem32 milaninannesi canım bu hamilelikten kaynaklanıyor böyle yürürken kasılır gibi birden bir şey giriyor demi kalcana?
Yarenelibol milaninannesi bnm hemde feçi , kilomda var yürüyemiom sürünüom yürüdükçe kamburlastım çok fena agırlk var tonlarca kilo tasıom gibi belim giti kalcamda giti hemde bi anda giti bi haftadır çekiorm sebebini bilmiom 😞 ama canm çok acıo 32+6
Ezgi14 milaninannesi ayni durum bende var bacagimi kaldiramiyorim yuruyemiyorum. Film emar vs çekilmiyor doktoruma soyle magnezyumla falan hafifletir
Tubagnlts milaninannesi bi haftadan fazla oldu bende de kalça ağrısı var benimde sağ kalcama vuruyo kramp bazen bi tutuluyo bacagimi kimildatamiyorum anlıyorum sizi çok kötü bisey. Doktora gittim bende rahim büyüdükce baskı yaparmış olabilirmis böyle ağrılar magnezyum eksikliginden de oluyomus ilaç verdi onu kullaniyorum
Ozlem32 milaninannesi Benim de oyleydi böyle birden giriyordu ağlayacak derece oluyordum magnezyum eksikliginden oluyormuş doktorum suda eriyen bir ilaç vermişti çok faydası oldu onun da Büyüklerin tabiri ile kiz bebeğin yeli diyorlar cinsiyet neydi😄
milaninannesi Ozlem32 kiz olck nasipse magnezyumu ikiyecikarttim ama nebilim.suan bile doktora gidesim var
Ozlem32 milaninannesi sabret canım aynısını yaşadım biliyorum çok zor sol bacağımı kasa kasa yürüyordum valla ayağım sakat gibiydi sanki çok zor ağrısı eşim ovuyordu az rahatliyordum
Efuchama Magnezyum verdi doktor aynı şikayete ağrın oldu ğ unda 2 tane iç dedi bunun haricinde kalsiyum verdi o her gün 2 defa
milaninannesi Slnege ben diyorum.yarin bir ortaperiye gideyim 10 gundur yatalak gibi yatiyorum arada bir gezebiliyorum.sisinde olemi olmustu
Birsenvergili Dün akşamdan beri kalça ağrım var hiç hamilelikte normal gibi gelmedi bana yoruldum sanırım ondan 39+5
milaninannesi bugun dayanamadim yine gitiim.doktora surunerek bizim yapcak biseyimiz yok ortaperiye git ozman dedi simdi iyi bir ortaperi arastiriryorum