Merhabalar, 37+0′dayım. Sabahtan beri sık aralıklarla kasılmalarım var Nst’ye bağlansa 100 şiddetinde olduğuna eminim ama ağrısız sadece kasılma geldikçe hafif regl sancısı gibi. Kasılmalar bi ara 5 dk’da bir geldi, kimi zaman 10-15dk’da oluyor. Yalancı kasılma mı anlamadım. Dinlenme modunda da geçmiyor. Nedir bu?