Semanur60 Aybukeada aynı bende kız dediler ama içimden erkek geçiyor nedenini bilmiyorum 🙈Detaylı da daha kesin belli olur diye düşünüyorum
GamzeKrgl Aybukeada 28 haftadayım bana da kız diyorlar ama belirtilerin hepsi erkek çevremdekiler erkek karnı diyo kız olduğuna hala inanamıyorum 😂 umarım süpriz yapmaz o kadar masraf boşa gider 🤭🤭
Aybukeada Evafor benim ikinci bebegım onda da iki doktor erkek dedi detaylı ultrason da kız dediler kız oldu doktorlar da yanılabılıyor
Aybukeada GamzeKrgl bende erkek dediler hep ilk çocuğumda alısverısı hep e bebekten almıştım hiç sorun yapmadan degıstırdıler 😂
mombarbie_ Aybukeada bizde de durumlar aynı kıza benziyor denildi 2 doktor tarafından fetal dna yaptiricaz ikilinin sonucundan dolayı cumartesi cinsiyetimiz netleşir umarım değişiklik olursa yazarım:))
Aybukeada mombarbie_ ilk yavrumda erkek dediler kız oldu kız duyup erkek doğuran var mı bunu merak ediyorum ☺️
Aybukeada mombarbie_ yastan dolayı risk çıkıyor genelde bana da orta risk dediler 34 yaşındayım diye umarım sizin de öyledir sağlıkla dünyaya getırırsınız
Dylann_3433 Arkadaslar şaka mı yapıyorsunuz doktor kız demiş ya karın şekliyle içinizle ne alakası var Allah aşkına
Aybukeada Evafor olabılıyor maalesef ☺️ nasıl oluyorsa erkek görüp kız doğması daha tuhaf çıkıntı olarak iki doktorda ne gördü bilemeyiz detaylı ultrason da bana kız dediler şok oldum 😂
Dynbfofrt Aybukeada %100 erkek demiştm herkes de erkek dedi😀😀 velhasıl kelam kızım oldu😀 asla hisse bakmıyor bu işler
mombarbie_ Aybukeada 22 yaşındayım aslında 1458/1 çıkmış çoğu arkadaş bu değeremi riskli dediler dedi ama içimize kuşku düştü yaptırıcaz o yüzden yarın