Kızlar 35+4 haftalık hamileyim bugün kafede oturuyordum 2 3 saate yakın sandalyede oturmusumdur yedim içtim falan sonra kalkacağım zaman ayağa kalkip bı kaç adım atmamla bacaklarimdan bı islaklik hissettim bişey aktı yani baya. Tuvalete gittim hemen çamaşırıma baktım hafif ıslaktı ama bacaklarımdan akarcasina bı islaklik yoktu. Suyum mu geldi bacaklarım terledi de ayağa kalkınca o ter mi aktı yoksa bebek baskı yaptığı için fark etmeden idrarımı mı kaçırdım anlayamadim. Su gelmiş olsaydı camasirim daha ıslak olmaz mıydı yada devaminds da akinti devam etmez miydi?