Kızlar 27. Haftamdayım doğum izni ikizlerde 10 hafta doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra şeklinde biliyorum. Yönetmelikte de böyle geçiyor. Öğretmen olduğum için rapor durumunu buna göre ayarlamak istiyorum ama milli eğitim bu konuda farklı şeyler söylüyor. 8 hafta önce ayrılabilirsiniz diyor. Bu durumda olan varsa yaşadığını yazabilir mi lütfen?