2kizannesi- 11 haftalık hamileyim son üç dört gündür nefes darlığı başladı bu akşam daha fazlaydı sanki sıkıntım. Sabah acile gitmeyi düşünüyorum bakarlar dimi ? Şimdi uykumdan korkarak uyandım kapıyı açıp fırladım yataktan boğuluyorum iyice
Hilgl 2kizannesi- sırt üstü yatmamaya çalışın basıyor arada öyle ama şiddetle devam ederse bi doktora görünmekte fayda var
Smyyglgn54 2kizannesi- 19+6'yım. 15.haftama kadar bende de vardı canım. Rahim büyüdükçe bedenimiz reaksiyon gösteriyor.Kanaman ve ağrın olmadığı sürece dert etme. Bebişlerimizden bize bir süre rahat yok🙂
Eda81 Bendede wardi o haftalarda canim ewham yapmamaya calis sakin ol ve burnundan nefes al agzindan wer guzel seyler dusun kendini oyala gebelik hormonundan olabilir gecer Allah yardimcin olsun
2kizannesi- Smyyglgn54 Yok çok şükür hiç bi sorunum maşallah ama bu nefes çok zorluyor beni, şöyle derinden bi nefes aldığım zaman rahatlıyorum göğüs kafesim acıyo resmen e sonra gene aynı oluyorum :(