Kızlar yine ben… Geçen hafta pazar lekelenmem olmuştu pazartesi doktorum progestan başladı 100 lük sabah akşam ağızdan ama rahimde kanaman yok temiz dedi plesantan rahme yakın ama zamanla çıkar herşey yolunda dedi… ama cuma gününden beri lekelenmem kahve devam ediyor.. başına böyle birşey gelen var mı