Hamishanim Bsr1890 bana hiç yapılmadı 38+4 deyim şuan devlette gittiğim doktor kimseye yapmıyormuş özelde gittiğim doktora tekrar gidip yaptırcam yarın. Bazı doktorlar gereksiz görüyormuş
Mucizem14 Ben daha o evreye gelmedim ama her doktor farkli haftalarda yapiyormus burdan okudugum kadariyla
erdnname Benim 38 haftanın başında yaptı 2 cm’lik açılmam varmış hatta ama 37’den sonra yapan doktorlar da varmış, annenin durumuna göre de hareket ediyor doktor sanırım
Bsr1890 erdnname anladım teşekkür ediyorum 😊 doğumunuz kaçıncı haftada gerçekleşti peki ya da gerçekleşti mi😊
Bsr1890 Tugbazdmr bende 37+3 teyim de salı günüde kontrolüm var yapar mı acaba bilemedim, geçen haftaki kontrolümde de haftaya yaparız vs bişey dememişti ama
Bsr1890 Hamishanim bende devlete gidiyorum doğumu orda yapacağım ama öncesinde özele muayene oluyordum , bu devletteki doktorunda yapıp yapmadığını bilmiyorum henüz 3 defa gittim buna
Bilge_11 Benimde cuma günü muayenem var. 37+3 oluyoruz fakat beni iyice korku sardı o günü çok düşünmemeye çalışıyorum ama zor. Bu çatı muayenesi ultrasonla neden olmuyor diğer türlü korkutucu geliyor 😬😬
Hamishanim Bsr1890 imkanın varsa özelde herşeyini yaptırıp öyle geç devlete tabi heryer ve her doktor aynı olmaz ama benim tecrübem bu yönde . Ben de normal doğum yaparsam devlette yapacağım zaten kim nöbetçiyse ona denk geliyorsun
Hamishanim Bsr1890 develete gittiğinde yapacaklarmı sorup ona göre belirleyebilirsin ne yapacağını ben yapmadıkları için özelde yaptırdım
neanladinyurdagull Bsr1890 evet öyle oldu malesef çünkü muaneye kadar açılmada yoktu hiçbirşeyde yoktu muane oldum tetikledi