En erken 18 de hissedildigini okumustum o yuzden 17 . ci haftada surekli sabahlari ve gece yatarken elimi karnima koyup acaba hareket edermi hissedermiyim diye kontrol etmeye basladim ve 18.ci haftanin ilk gunu sabah uyaninca yine elimi koydugumda 3 defa kalp atisi gibi hissettim sonraki gunlerde sabah ve aksamlari ara ara hissediyordum simdi artik elimi kiymama gerek yok disardan icerde dans ettigi belli oluyor ama sizde hissedersiniz yakindir oyle guzel bi duyguki biseyle ugrasiyorsunuz bi hareket ediyor hemen yuzunuzde gulumseme oluysuyor daha gelmeden bu kadar mutlu eden bi varlik gelince kim bilir nasil olur hayal bile edemiyorum 😍