Merhaba anneler..
Bir sorum olacak ya
İlk hamileligimin yalnış hatırlamıyorsam son 8.9 ayında bebek mideme kaburgalarıma tırmanıyordu resmenn
Şimdi 6 aya daha 10 gün var , bebek kendini diremiş midemee zor oturuyorummm
Düşünüyorum ilk bebişe nazaran bu büyük olacak kilolu falan
Böyle mi acaba yoksa ikinciler hep mi böyle olurrr
Karnımda büyük