Esmanur43 Kızlar 39+4 günlük hamileyim bebeğim doğum pozisyonunda ama kanala tam olarak girmemiş bu şekilde suni sancıyla falan bir şekilde işte normal doğum olur mu yoksa kanala girmediği için sezeryan mı olur biliyor musunuz acaba ??
DENIZ_55 Esmanur43 benimde girmemişti kanala acilmam oldu çocuğun kafası kanalda değildi az daha bekeleyelim dedi hemşire sonra girdi dogum oldu çok şükür sitrese girme yeter bu dönemde çok etkileniyoruz neyi görsek ben bile 4 dogum yaptığım halde suan 5 hamileyim bazen tedirgin oluyorum acaba dogum nasıl olacak hastaneye yetisebikirmiyiz arabadami doğar tuaf tuaf düşünüyorum eşimede dedim saat dakika hesapla nere yakınsa dogum başlayınca beni oraya götürün ben arabada yolda dogum yapmak istemiyorum dedim😁😁🤣
GulKeskin Esmanur43 benim oğlum kanalda değildi Ama normal doğum yaptım biraz ebeler karnıma bastırmıştı doğum esnasında Yapılabiliyor yanı 😌
Esmanur43 DENIZ_55 yaaa maşAllah Allah ım sağlıkla kucağınıza aldırsın sağlıklı uzun ömürleri olsun evlatlarımızın inşAllah benimde sizin gibi olur da çıkıverir 🥹
Gizemlibirisi Benimki kanala girmemişti.o yüzden açılma da olmadı bir gün boyunca sancı çektim bekledim inmedi bir türlu aşağı.sezeryana alındım.tabi sizinki ne olur bilemeyiz belki girer kanala.benimki ilki normal oldu,ikinci de sezeryan.