babycom456 herşeyin hayırlısını isteyin dicem biliyorum insanın başina gelmeyince uzaktan hoş gelir davul sesi…., benimde 4 yıl olmadı son çare tüp bebek dedik ve tedavi transfer derken ona yattım evde, çok şükür o tuttu bu kez düşük riski oldu bide ona kaç ay yattım, oda geçti previa asagıda ona yattım çıkar dedler çıkmadı, şimdiyse previa totalis dediler ona yatıyorum ve çok korkuyorum, sende haklısın bende çok istiyordum etrafıma bakıp bir gün bende bebeyim dicemmi diyordum, hiçbir zaman isyan etmedim ama yalan değil çok özenirdim, fakat bak şimdide başka imtihânla sınanıyoz bebeğime bir çorap bile korkudan alamıyorum o yüzden herşeyin hayırlısı olsun, inanki Rabbimin bir bildiği vardır sen sabret inşallah seninde bir gün dileğin olacak yeterki sonu güzel olsun Rabbim hayalini en kısa zamanda gerçeklestirsinnn sakın umudunu kaybetme allah büyüktür en kısa sürede sanada en güzelini yaşatsın 🤲🤲🤲