Ddffffnnmmmm süt hormonu diğer adı. O yükselince göğüsten süt geliyor , adet düzensizliği ve yumurtalama bozukluklarına sebep oluyor. Benimde süt hormonum yüksekti göğüslerimden süt geliyordu acıyordu ucu ve hamile kalmama engel oluyormuş ilaç kullanmıştım düşünce hamile kaldım çok şükür. Gebelik testini tekrarla bir kaç gün sonra . Eğer negatifse bir kadın doğum uzmanına muayene olun hormonlara bakılır