Merhaba ilk haftalarda o ağrılar oluyor malesef bende aynı şekilde ilk gittiğimde kese görünmemişti, alttan bakıpta görmüştü doktor. Bende 7-8 haftalar arası regl ağrısı gibi ağrılar çektim. Gönlünü ferah tut bir şey olmaz inşallah. Ama tabi kanama fln olursa muhakkak git inşallah olmaz tabi ☺️🙏