Minigiim-vebenn52 hayır yatağınıza birleşik koyuyorsunuz orda uyuyor. 2 -3 yaşına kadar kullanabiliyorsunuz. Kurulumu çok kolay gittiğiniz tatildir vs yerlere de götürebiliyorsunuz.
Çevremde herkes park yatak kullanıyor ve çok memnun. Büyük beşikler çok gereksiz zaten bebek yanınızda uyuyacak hep