Hopefulmom Ekim 16 da doğum yaptım 2 hafta sonra açıldı. Iyıydım kendi işimi kendim hallediyordum ıyılestım sanıp 4 buçuk yasındakı oğlumu kucaklamıştım ondan olmuş muhtemelen doktor sonrasında çok dolanmamak gerektıgını ağır kaldırmamam gerektıgını soyledı