Kanalize inşaAllah canım hic sıkma canını bence bana hatta en son kontrol de 38 haftalikken gitmistim.. gelisim geriliği var 2 hafta deyip korkuttu baya ama bebek minyon olabiliyor tamamen cocugun yapisiyla alakalı icini ferah tut ben hep ben iyiysem bebegim de iyidir.. hareketlerini de hissediyorum iyiyz deyip gitmedm ve cok güzel nornal dogumum oldu 42. Haftayi bekletmiyorlar qslinda :)) hic bi sıkıntımız yok 28.08 de 4.30 da dogum yaptim üstelik 2 de dogumhaneye girmeme rağmen 🥰😍 ve bugun saglikli sekilde evimizdeyiz darisi size olsun