Eğer dogumunuz yaknnsa ve yazsadiğınız yer sıcaksa iki yada üç tane alın yeterli zıbın alin ben 4 tane aldım yetti hatta fazla geliyor bile yıkıyorum hemen kuruyor doğum yapalı bı hafta oldu ztn bittikçe alirsniz benim aldığım elbiseler fazla geliyor zıbın filanda keşke az alsydim bittikçe alırdım bebek çabuk büyüyor