Zeyela Dlnky gittim hastaneye acilde yapmadılar dahiliyeye yönlendirdi yarın sabah yapılcak diğer değerlerimle birlikte hepsine bakılacak bakalım ama erken gebelik yaptım onda da çıkmadı adet de olmuyorum ilginç bir hal almaya başladı benim iş
Dlnky Zeyela yani bazı kişilerinkini okuyorum gecikmeden çok sonra çıkıyor testleri aslında bu uygulama biraz moralimi de bozdu hep umut ediyoruz bence akışa bırakalım
Zeyela Dlnky evet uygulama hem güzel bilgilendirici hem de moral bozucu çok kafaya takmıyorum bu saatten sonra zaten ilk kez denemiştik
1prensesannesi__ Dlnky hepsi psikolojik gecen ay korunmayı biraktim cok kafama taktim 15 test bitirdim ve 5 gün adetim gecikti (ilk defa) adet oldum ve dogum sancisi gibi adet sancisi cektim
Zeyela Esra_Omer_21 oo çok ilginç ya çok olmuş bana doktorum yumurtlamada birliktelik olduysa ağrımıştır dedi de saçma geldi bana
Esra_Omer_21 Zeyela benim sanırım rahimde sıkıntı var sürekli kasık ağrısı yaşıyorum doktora gitmem lazim ama iste denk gelmiyor bi türlü
Zeyela Esra_Omer_21 doktora git canım bence bekleme ben gittim çocuk dşünmeden önce sıkıntı yok dedi anlamadım bu işi ağrım da azaldı bu ara