35-4 Doğum yaptım bebeğim 39 uyumlu 3.5 kilo doğdu spinal den genel anestezili sezaryene dönüldü odama çıkınca da bebeğimi verdiler ama hiç memeyi emmiyor bugün 10 gün oldu silikon uçta taktım ama yok emmiyor sağıp veriyorum artık ama bu durum geceleri çok zor oluyor alıştıramadım hata bende mi anlayamadım hemşirelerde yardımcı oldu ama tutup bıraktı yaşayan var mı destek olur musunuz psikolojikmen kendimi kötü hissediyorum